zaterdag 18 oktober 2014

Swatches: NYC nailpolish - 325 Raindrop


Dit is nou echt een nagellak waar ik gek op ben. Hij is lekke budget maar dekt supergoed en blijft ook nog eens heeeel lang zitten! Kijk mee naar de swatches.





Als eerst vind ik het kwastje ook redelijk fijn al zou het wel iets prettiger werken als die rond afgesneden was.


Maar de kleur vind ik echt supermooi! Zoals ik al zei dekt ie heel goed. Het is misschien niet echt een herfstkleurtje maar ik vind hem zo mooi dat ik hem gewoon draag wanneer ik wil haha. Ook blijft hij bij langer dan een week zitten, pas toen ik ging zwemmen bladderde hij af dus misschien blijft ie wel twee weken zitten als je niet al te gekker dingen doet. Voor de prijs hoef je hem ook niet te laten liggen want hij kost maar: €2,49.

Wat vind jij van deze nagellak?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten