donderdag 9 oktober 2014

Opgemaakt #3


De afgelopen tijd heb ik weer lekker veel producten opgemaakt die ik aan jullie ga laten zien!




 
VOGUE douchegels: Deze douchegels zijn dan niet echt op maar ik heb ze al heeeel lang dus ik niet dat ze nog helemaal goed zijn.

Fa Sensual&Oil douchegel: Ik vond dit een fijne douchegel!

SIX Shower Power coconut mango: deze ruikt zoooooo lekker! Ik zou hem zeker opnieuw kopen, ik vond hem heel fijn!


Andrelon Care&Repair shampoo: Deze shampoo is heel lekker verzorgend en ben ik nu ook weer opnieuw aan het gebruiken.

Rexona deodorant: Ik vind het een prima deo en gebruik nu ook weer een nieuwe hiervan.


2x Kruidvat reinigingsdoekjes extra sensitive: Gewoon prima reinigingsdoekjes al heb ik ze bijna niet voor mijn gezicht gebruikt.

Jumbo reingingsdoekjes: Ook deze waren gewoon prima.

Wattenschijfjes van de Lidle: Fijne stevige wattenschijfjes met een handig patroontje erin.  


Laatst heb ik mijn nagellak uitgezocht en ik kon 18 potjes weggooien die op of dik zijn. Yeah!


Nog steeds heb ik niet de goede vijl gevonden. Deze zijn allemaal flut en kon ik binnen de kortste keren alweer weggooien. 


3x beugelelastiekjes: Deze draag ik al heel lang niet meer maar ik had nog wel 3 lege zakjes.

Mini Aquafresh tandpasta: Deze had ik mee op kamp in groep 8 en is volgens mijn nu niet meer goed haha. 


Dit make-up palette doe ik ook weg. Ik vond hem niet fijn, hij is helemaal vies en ik gebruik hem nooit.


Essense all about matt foundation: Fijne foundation die ik ook opnieuw heb gekocht.

Essence stay natural concealer: Deze concealer was op zich wel fijn maar ik zou hem niet opnieuw kopen,

Dit is wat ik de afgelopen tijd heb opgemaakt.

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten