donderdag 16 oktober 2014

Mijn gezicht verzorgings routine!


Vandaag ga ik jullie laten zien hoe ik mijn gezicht reinig en verzorg en welke producten ik daarvoor gebruik.



's ochtends


Nadat ik mijn gezicht heb gespoeld met water breng ik deze gezichtslotion van de Kruidvat voor de gevoelige tot droge huid met een watje aan.


Daarna breng ik deze hydraterende dagcrème van Dermolin aan op mijn gezicht.

's avonds


Eerst was ik mijn gezicht met deze parfumvrije fase wash ook van Dermolin. Ik weet dat ik deze 's ochtends het best ook kan gebruiken maar dan heb ik gewoon niet zoveel tijd.

Dan verwijder ik mijn oog make-up met deze 2 phase eye make-up remover van de HEMA.

Daarna gebruik ik ook weer de gezichtslotion van de Kruidvat.


Als ik last heb van een droge huid breng ik als nachtcrème deze mattifying cream voor de gecombineerde huid van Essence aan.


Wanneer ik puistjes heb gebruik ik ook nog deze spot cream van DR. Van Der Hoog.

Zo dit was het. Ik weet het, best veel maar ik moet zeggen dat ik vrij weinig last heb van puistjes enzo. Daarom hou ik het voorlopig maar even bij deze routine.

Ik hoop dat jullie interessant vonden om te lezen!

Hoe ziet jouw gezichtsroutine eruit?

xxx Kylie

Geen opmerkingen:

Een reactie posten